İngiltere hükümetinin yurt dışında tatil yapan vatandaşların konakladığı otellerde geriye dönük üç yıla kadar tazminat alabilmesini sağlayan düzenleme otelcilerin tepkisine neden oluyor. Bu düzenlemenin ardından otellere çok sayıda başvuru geldi. Güney Ege Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği, otelcilerin bu düzenlemeye karşı nasıl bir yol izlemesi gerektiğini belirlemek için harekete geçti. GETOB koordinasyonunda ilçedeki konaklama sektörü temsilcileri bir araya geldi. Toplantıda GETOB Başkan vekili İsmail Yıldız konuyla ilgili açıklama yaptı. Yıldız, İngiliz hükümetinin geriye dönük üç yıllık tazminat hakkı tanıyan düzenlemesine karşı neler yapılabileceğini konuşmak üzere toplandıklarını söyledi.
Case De Maris Otel Genel Müdürü Fahri Çetin de toplantıda İngiltere hükümetinin tazminat düzenlemesinin ardından yaşananlara ilişkin bilgi verdi. Çetin “Geçmişte de art niyetli kişiler tarafından bu tür talepler yapılırdı. Ancak otelde görev aldığım bu kadar süre içinde sadece bir kez reklamasyon aldık. bu düzenlemenin ardından üç ay içinde 10-12 reklamasyon arka arkaya geldi. Acentaya bu işte bir anormallik olduğunu da aktardık” dedi.
Çetin, müşteri şikayetlerinin birbirine benzerlik gösterdiğini belirtti, örnekler verdi.Çetin “ şikayetler daha çok tatil sonrası semptomlar şeklinde oluyor. Örneğin yemekler nedeniyle ülkeme döndüğümde gastrit oldum gibi” dedi. Çetin, düzenlenen toplantıda otelcilerin haklarının korunması adına nasıl bir yol izlenmesi gerektiğinin konuşulacağını kaydetti.
YORUM YAZ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmadı. İlk yorumu siz yapın.
BENZER HABERLER